8 Ağustos 2013 Perşembe

Tanıtım Yazısı Yazdırırken Nelere Dikkat Etmeli

Tanıtım yazısı yazdıran arkadaşlara birkaç tavsiyede bulunmak istiyorum.
  1. Tanıtım yazısını yazdırırken sitenizi tanıtmak yerine, aranan bir içeriği konu edinmenizi tavsiye ederim.
  2. Bu site güzel, bu siteye gelin gibi cümlelerden kaçınmanızı öneririm.
  3. Tanıtım yazınızı sadece google amaçlı, backlink amaçlı yazdırmamalısınız. Mümkün oldukça kullanıcıya hitap etmelisiniz.
  4. Özellikle tanıtım yazısını yayınlayacağınız siteleri iyi ölçüp tartmalısınız. Siteniz ve ziyaretçileriniz ile alakadar sitelerden tanıtım yazısı almalısınız.
  5. Pagerank unsuru gibi detaylara çok takılmadan, ziyaretçisi devamlı olan, kullanıcı odaklı sitelerden tanıtım yazısı almalısınız.
  6. Tanıtım yazısını bir backlink aracı olarak görmemelisiniz. Özellikle ziyaretçi tarafından sevilecek şekilde tanıtım yazınızı yazdırmalısınız.
  7. Tanıtım yazısı bir araç görülmemelidir. Bir konu ele alınacaksa, yanlışı ve doğrusu, her şey konu alınmalıdır. Resimler, videolar ile içerik desteklenmelidir.
  8. Sadece google için görülmemelidir, tanıtım yazısı. Ziyaretçiler tanıtım yazınızda vakit geçirmeli, doğru bilgiler ile aydınmalı ve ihtiyaç doğrultusunda sizin sitenize yönlenmelidir.
  9. Bunların yanı sıra, tanıtım yazısı içerisinde aşırı link bulundurulması da yanlıştır. Tek ya da iki link benim tecrübeme göre yeterlidir. Aynı kelimeler ve aynı bağlantı noktaları ile oluşturulmuş tanıtım yazıları da zarara yol açacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder