8 Ağustos 2013 Perşembe

Alınan backlinklerin siteye etkisini gösterme süresi

Merhaba arkadaşlar,
Sizce alınan backlinkler siteye kaç günde etkisini gösterir?
Ben 100+ imleme aldığımda min 5 günde etkisini gösteriyor.
Sizlerinde görüşlerinizi alırsam sevinebilirim.
Ayrıca bir düşüncem ise google backlinkleri daha erken görüyor ancak sıralamaya bu etkiyi daha geç gösteriyor diye biliyorum.

backlink aldığınız sitenin güncelliğiyle alakalı uzar kısalır süre . belirli bir zamanı var hemen alır almaz etki etmesede çok uzun sürede etkisiz kalmıyor . bide konu dışı ama ben yazmak istiyorum penguen güncellemesinden sonra etkisini yitirdi denilen backlink bu sıralar etki etmeye başladı yani durum bende öyle diğer webmaster arkadaşların bu konuda da görüşlerini alalım

Backlinkin etkisi kesinlikle alınan siteye göre değişiyor hocam. Ben sitelerime aldığım linklerin bazılarında 3-5 güne bile etki gördüğüm oluyor. Daha sonra - Yok ya bu kadar erken etki edemez filan deyip aynı siteden başka bir siteme daha link aldım ve sonuç aynıydı. Backlink alacağınız site ve sayfaları özenle seçin, tanıtım yazılarını da iyi kurgulayın arkadaşlar.

Sitenizin durumu ile doğru orantılı. Kendi hitiniz yüksek ise çok hızlı bir şekilde linkler indexleniyor, hem Alexa hem de Google tarafından. Ben şahsen hiti az olan sitelerime çalışma yaptıktan sonra organik ve doğrudan hit çalışması yapıyor idim (penguen 2.0'dan önce).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder