26 Temmuz 2013 Cuma

Google sıralamada yükselme tüyo hile

Teorik olarak olurmuş gibi dursada hem fikir almak hem de, oluru varsa tartışmak istedim.

X bir kelimede 1. sırada olduğumuzu ve bu kelimeden gelen ziyaretçininde günlük 1000 tekil olduğunu varsayalım.
Ziyaret istatistiklerimize göre, günün en yoğun bir saatinin 10 dakikalık bir bölümünde; (bu işlemide scriptimiz, her gün periyodik olarak yapacak  )

X kelimesinden her gelen kişi;
Geldiği içeriğe baktıktan sonra genelde "nevarmış diye" Ana Sayfa'ya tıklar,

Ana Sayfa'nın adresine, site kökü yerine;

Google'da 5 nci sırada yer alan Y kelimesine ilişkin gerçek adres linkini (yani google dilindeki linkini) verdirirsek, Y kelimesinin yükselmesinde bir fayda sağlar mı?

Dikkat edin; Ziyaretçi X kelimesinden geldi.
İşini gördü okudu.
Sonra ana sayfaya tıkladı.
İşte biz o "ana sayfa" linkini değiştiriyoruz ve 5. sıradaki Y kelimesine ait google daki "gerçek linki" (revize edip) ekletiyoruz.

Yani site içinde, ana sayfaya tıklayan ziyaretçi, google üzerinden arama yapmışta, 5. sıradaki bizim linke tıklamışmış gibi oluyor
Tabi bu işlemi her gün sadece 10 dakika filan yapıyoruz.

Önemli Not: X kelimesinden gelen ziyaretçinin, tıkladığı linkin içinde IP'si, tarayıcısı, tarihi, dakikası (google'ın verdiği değişkende 20 ve 22 karakterlik alfasayısal iki dizi var ve 1 dakikalık olarak değişiyor) vb. bilgiler var.
Tabi biz sap gibi bunu gözardı etmiyoruz. Yoksa direk linki al, kopi paste ve direk enselen
İşte bu noktada bizim script, Y kelimesine ilişkin linki verirken, gelen ziyaretçinin bilgileri ile değiştirilecek. Yani tamamen, ziyaretçiye göre şekillenecek olan dinamik bir "ana sayfa" linkimiz oluşmuş olacak.

Ben hiç bir açık göremedim, yer gibi duruyor sanki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder